Bun venit!

 Salutare, dragii mei cititori imaginari! Inca din copilarie am descoperit ca am o pasiune deosebita de a scrie. Cea mai mare problema al unui om caruia ii place sa scrie este faptul ca atunci cind te copleseste un gind sau o idee (de obicei noaptea), apare acel sentiment oribil, acea dorinta enorma de a-ti impartasi cu cineva toate prostiile care iti vin in minte la moment. In acest caz, de obicei, eu sunt nevoita sa astept oarecum pina se calmeaza putin creierul meu, astfel incit sa pot adormi (de obicei asta se intimpla cam spre dimineata), iar a doua zi sa caut urgent un om care e disponibil sa-mi asculte toate aberatiile care mi-au venit noaptea in cap. Sa fii interlocutorul meu nu e complicat, e destul sa dai uneori din cap, astfel creind iluzia ca intelegi tot ceea ce zic si consideri ca ideile mele sunt... nu geniale, dar...acceptabile! Exact, asta e cuvintul - acceptabile! Iata de ce am hotarit sa incep a scrie aici, in acest blog. Cred ca il voi folosi ca agenda personala... Recunosc ca ceea ce scriu nu e perfect, ba chiar mai mult, presupun ca deseori veti intilni in "confesiunile" mele greseli gramaticale si fel de fel de absurditati, dar eu nu pretind la rolul de scriitor al anului. Inteleg ca scriind aici gindurile mele risc sa par caraghioasa in ochii vostri si accept "regulile jocului".
 O alta problema al unui om caruia ii place sa scrie este ca pentru a face acest lucru are nevoie de inspiratie. Asta inseamna ca scriu eu rareori, cind imi vine mie pofta. Proza inca mai merge cum merge, dar poeziile... in ultimul timp am incetat sa mai scriu poezii, caci s-au epuizat toate temele pe care le abordez eu de obicei... Tot ce imi ramine e sa sper ca intr-o buna zi inspiratia se va intoarce, iar atunci, fiti siguri, voi stoarce din ea tot ce pot!
 P.S. Daca cunosti motivul din care blogul meu se numeste astfel, you're my hero :)

Comentarii

Postări populare