Mesaj către tine

Rolul de t. este probabil unicul rol pe care, odată ce ți l-ai asumat, trebuia să-l exerciți cu toată sârguința și responsabilitatea. Și totuși, este incredibil cât de mult ai putut să eșuezi în acest rol. Ai fost uimitor de nepriceput. Nu ai știut să fii prezent. Nu ai știut să fii bun. Nu ai știut să fii.

Tu nu ai fost acolo, când eu îmi făceam temele. Tu nu ai fost alături când mi-am publicat poeziile în ziarul de copii. Nu m-ai condus la școală. Nu m-ai adus de la școală. Nu mi-ai adus ciocolată când aveam pms sau mi s-au spulberat visurile de adolescentă îndrăgostită. Nu mi-ai auzit cântările pe alături de note. Nu mi-ai văzut dansurile neîndemânatice. Nu m-ai consolat când mi-a murit papagalul. Nu mi-ai făcut pireu când mi-am extras dinții de minte și nu puteam mânca. Nu mi-ai ținut apărarea când mă certam cu bunica. Nu m-ai felicitat când am absolvit studiile, sau când mi-am găsit primul job. Nu mi-ai aprobat, sau măcar certat, decizia de a-mi face primul tatuaj. Sau al doilea. Sau al treilea... Nu ai idee ce mâncare, muzică sau gen de filme îmi plac.

Nu ai știut să îmi dai un sfat. Nu ai putut să mă susții. Nu ai reușit să mă înveți ce-i aia să ai un bărbat adevărat alături. Nu m-ai învățat cum să mă iubesc cu adevărat. 

Vezi? O sumedenie de "NU" și toate - despre tine.

Comentarii

Postări populare