Despre Tine


Ieși cu mine. Ieși la 2 noaptea. Du-mă pe acoperiș. Arată-mi stelele. Știi că îmi plac stelele. Vorbește cu mine. Vorbește mult, despre totul și despre nimic. Spune-mi despre filosofiile lui Kant, despre miturile Greciei Antice, despre atomi, molecule, despre orice... Recită-l pe Bacovia, pe Eminescu, Vieru, Whitman. Povestește-mi despre trecutul tău, vreau să te cunosc până la cel mai mic detaliu. Știu că ții minte ce rochie purta mama în ziua cea luminoasă. Nu mă întreba de unde, pur și simplu știu. Povestește-mi despre viitor... De la visuri, până la următoarea viață și înapoi. Apoi să taci. Privește-mă în ochi și citește-mi sufletul. Ascultă-mi răsuflarea. Decodifică-mi bătăile inimii. Știu că știi... să citești în semne. Acceptă-mă. Acceptă-mă, atunci când te enervez, când sunt geloasă, când te sufoc, sau chiar când te ignor. Acceptă muzica pe care o ascult, acceptă-mi obiceiul prostesc de a mă juca cu părul și de a îți corecta greșelile gramaticale, cu toate că le am pe ale mele, cu vârf și îndesat. Acceptă că iubesc liniștea și uneori prefer singurătatea. Acceptă obsesia mea pentru pisici. Citește-mi mesajele lungi. Citește-mi dedicațiile. Citește-mă. Consolează-mă. Ține-mă de mână. Sunt o fricoasă, recunosc. Vreau să simt că îmi ești alături. Ghidează-mă. Știi că mă rătăcesc între doi copaci, cu hartă, busolă și cel mai performant gps. Fii gps-ul meu. Învață-mă. Am multe de învățat. Așteaptă-mă. Tu... să mă aștepți mereu. Atunci când sunt la limită, când vreau să renunț, când nu mai pot... Tu să mai poți, te rog să mai poți un pic. Și totuși, pentru un bun început, ar fi bine... Pur și simplu... Să exiști.

Comentarii

Postări populare